Sammanfattning

Hej hej! Har varit uppe nu i norrland sedan den 6eoch snartär det dagsför mig att åka hemåt igen.
Har varit blandade känlor med att vara här uppe igen.
Saknar min karl så fruktansvärt mycket!
Den här veckan har både gått snabbt och segt!
Dom små sakerna man tar förgivet märker man av mycket mer när man inte är upp i varandra..
Men har hunnit med både det ena och det andra när jag varit uppe.
Igår den 11 så träffade jag en gammal vän till mig, vi fikade och pratade massor. Och fick dessutom med mig en as snygg tröja hem (rosa!) :) Idag ska jag åter in till stan för o träffa ännu en gammal vän. Sedan köpa biljetter inför hemfärd i natt 02.34 !
Så jag kommer i någorlunda tid i morgon hem till min baby o kisse katt <3

Kommentarer
Postat av: Johannan

Tråkigt att du åker hem nu när vi precis kommit hem igen, men förstår att du längtar hem!

Svar:
Yohannasliv

2013-03-12 @ 13:26:52
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu