Till skolan

Snart ska jag och lillsessan imagen iväg till skolan.
Idag har vi Tema dag på förmiddagen och slutar sedan :)
På Tema har vi dans, idag blir det bugg.
Men med min rygg så blir jag inte med... Hatar dessa foglossningar!
Sedan ska jag hem :) Sambon jobbar till 18.00
Så jag får börja ta hand om tvätten kl 16.00 själv. Tur man är kvinna! haha ;)
Gud vad jag älskar att det första jag känner och sista jag känner varje dag är hennes sparkar<3
Den känslan är helt amazing och kan inte förklara på nå vis!
Att hon mår bra och lever är det bästa som finns! <3
Nej nu måste vi göra oss i ordning och sedan ska vi till bussen.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu