uddevalla & shopping

Var iväg på sjukhuset i uddevalla idag, vi hade fått klåda och skulle kolla upp det. Så nu har vi fått medicin :) gött!
Var iväg sedan på överby köpte lite grejer till kissen,födelsedags present till syrran, skor till både mig o sambon. Fikade på ett fik och fick med mig ett par mjukis byxor hem.
Vi köpte också mjukglass och satte oss ute vid kanalen innan jag skulle in till AF på möte :) åkte 8.30 i morse och kom hem vid fyra! Heeeel dag!! Men mys va det, vi hade jätte kul och världens sol väder med toppen humör!

Igår fick baby känna lillsessan sparka hela 5 gånger i rad! Pappsen blev sååå stolt ;)
Gud vad jag älskar min lilla familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu