Första gången <3

Ni som väntar barn/ ha fått barn vet precis hur jag menar.
Första gången man känner när bebisen buffar tillbaka innefrån magen!
Igår låg och jag och tittade på tvn och kände hur hon rörde sig där inne.
Så jag puffade tillbaka, och swish swish swish, satan!
Det buffrade tillbaka, guuud vad rädd jag blev! haha!!
Var inte alls berädd på att det skulle kännas tillbaka, det har ju inte gjort det innan..
Hehe och gud vad hon höll på igår :) hihi
Och idag busar hon på swisch swisch så rör det sig.
Känns väldigt äckligt att något rör sig där inne, ärligt talat...
Men samtidigt helt underbart!
För då vet man att hon lever och mår bra där inne och det känns mer verkligt!<3

21 veckor  5dagar = 152 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Johannan

Härligt! <3

Svar: Yeah!
Yohannasliv

2013-02-25 @ 12:40:35
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu