Välkommen!

Hej!
Nu tänkte jag börja blogga lite om mitt liv.
Jag heter Johanna och fyller 23år i November.
Jag bor med min sambo Henrik och väntar vårat första barn den 27/7-13
Och det kommer bli en liten prinsessa :)
Vi har några namn på lager, men vi får se vad hon ser ut som när hon anländer :)
  
Så söt<3

Om dagarna går jag på SMF = Studie motiverande folkhögskola
För oss som går på UGAN (ungdoms garantin)

Och det är måndag - fredag 8.30-14.00  :)
Så inte allt för långa dagar och är jätte roliga klasskamrater.
Vi är 3 tjejer i klassen som ska ha barn :)
En i maj, en i juni och jag i juli :) hihi

Nej nu ska jag avsluta detta inlägg, ska fixa lite till sambon kommer hem.
Sen så ska vi iväg på visning på en 3a :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johannan

Yeay, välkommen tillbaka! Ska bli superkul att följa :D

Svar: Hehe nice!
Yohannasliv

2013-02-21 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu