Dag 1

Jag heter Johanna och bor i en liten by som heter Vargön utanför Vänersborg med min sambo Henrik.
Jag fyller 23år i höst, (shit vad gammal jag börjar bli!) och väntar mitt första barn som ska bli en liten flicka som planeras att komma den 27/7 :) Ett litet sommarbarn!
Mina intressen är vänner,djur/natur, måla/skriva och familjen.
Hmm 3 saker ni inte vet om mig.... Funderar Funderar..

1. Jag är rädd för höjder!
2. Jag har blivit jätte känslig nu när jag är gravid.. gråter och blir arg för inget.
3. Jag börjar redan gruva mig för förlossningen....



Kommentarer
Postat av: Johannan

Hur tror du att du kommer reagera om det visar sig att det blir en pojke istället? Det ska ju tydligen inte vara helt ovanligt :P

Svar: Då får de bli det. Lika glad ändå :)
Yohannasliv

2013-03-22 @ 00:23:51
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu