Dag 8

Dag 8 – Någonting jag oroar mig för och något jag ångrar.

Det finns många saker jag ångrar som jag gjort eller inte har gjort i mitt liv.
Men jag är ändå att jag tagit beslut som tex flyttat 62mil,
hade jag inte hade jag inte suttit här med världens bästa sambo och väntat våran dotter.
Allt dåligt har något bra med sig, försöker jag intala mig.
Livet känns lite lättare då i dom svåra stunderna :)

 
Något jag oroar mig för är förlossningen!
haha när man är gravid så är det nästan bara graviditeten som snurrar i ens huvud.
Hinner man allt? alla inköp, lång/kort förlossning, amningen? ja listan kan bli lång!



Kommentarer
Postat av: Ehmmz

Ja, äntligen fick du någon som behandlar dig som man ska, och en lillbebbe som du så länge önskat dig.. Är så glad för din skull =)

Svar: Ja känns underbart :) ändå blir man så chockad när det visar positivt :p
Yohannasliv

2013-04-02 @ 13:12:15
URL: http://avehmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu